stallvonkavaara

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Marielle Vonkavaara - 29 december 2012 17:08

Jag och Thilde var ute och red i månskenet hur mysigt som helst, hon sov nog gott i natt.... det är så himla kul när man kan börja rida tillsammans med barnen   


Red även Crille, som nog tyckte att jag var en riktig hagga, jag kan ju säga att i dag har jag jordens träningsvärk och förmodligen Crille också.


Husse körde en smäll fin Gessle, så himla roligt att det börjar att fungera med han igen, nu ska han rakas då han ser ut som ett urtids djur. Så tränar vi på och så smått börja planera för start.


Livi ska få monte kvala den 7 januari i boden, får vi se vad hon tycker om det. Hon är ju riden mest hela sitt liv så styrkan har hon men det är humöret som avgör, jag tror nog att hon kommer att tycka att det är jätte kul. Hon gillar ju omväxling.


Fick en julklapp av Björn så jag åker på mitt första Elitlopp i maj TJOHOOO då ska vi till Göteborg och våldgästa, och till Tobias och Erika och några till....ja och så Ullared...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards