stallvonkavaara

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Marielle Vonkavaara - 28 december 2012 20:17

Minus 24 här hemma, tänkte köra lite häst men får ta och fara ut och rida i stället så man håller värmen.

Körde tre hästar igår, först ut var Honey som gick sina 1.5 mil. Mycket nöjd med hennes utveckling, hon blir bara starkare och smidigare och tittigare, hahhaha hon hoppade nästan i diket för en brevlåda som hon har sett det senaste halvåret, nästan varje dag, den hade tydligen huggtänder i går...

 

Min svarta princessa...


Sen körde jag den bruna fina tjejjen, hon var jätte fin hon också, vi planerar start i februari, hon hade ett bra lopp där.


Sist men inte minst så var den Livis tur, hon var helt skogs tokig, drog värsta repan och kvasten i luften och jag fick hålla som en galning i henne, det har typ hänt 2 gånger tidigare. Väntade bara att hon skulle studsa i vagnen också...men hon var otroligt fin och spänstig i alla fall, det jag hann se.....


Årskrönikan kommer, tänkte bara vänta tills stallets sista start är gjord. Nu ut och rida i kylan   

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards