stallvonkavaara

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Den här dagen

Av Marielle Vonkavaara - 1 februari 2013 22:34

Började med att finkan jag lånat, bromsarna hade frysit så den stod pall, vild panik att få tag i nån som kunde köra mej till boden. Tack snälla Marina och Anna-Carin för hjälpen... När jag sen står och väntar så kommer en hellikopter och snuddar trätopparna ovanför hästhagarna, vilket gör att Honey i vild panik river hagen och springer in i lösdriften, skojja inte hur jävla arg jag var, skrek och viftade och tänkte hur ska den här dagen sluta!!!

Fick tag i alla hästar och satte in dom, till travet för att starta Livi, hon gjorde ett bra lopp och fick sista pengarna,,

Crille och Zola på bergsåker, Zola galoppera från början men ställde sej och gick som en demon och avslutade jätte fint och blev fyra, mattes hjärta    Crille tog det tvärstopp för i sista kurvan då hästen framför tröttnade, så det blev galopp då han trampade sej..

Nöjd i alla fall efter en jobbig dag...

Nu väntar jag hem min bättre hälft och så ska jag sova..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Vonkavaara - Onsdag 3 april 14:08

Avslutade påsken med en skön timmes ridtur i skogen.

Av Marielle Vonkavaara - Söndag 3 mars 18:59

Det är vår i Småland.

Av Marielle Vonkavaara - Torsdag 22 feb 18:12

Då blir det stallmys.

Av Marielle Vonkavaara - 28 december 2023 16:01

Mysig kvällstur med Alva och Freddy . Gott nytt år allihopa . ...

Av Marielle Vonkavaara - 19 november 2023 17:48

Skön eftermiddag med Alva i stallet. Nu är sky inriden . ...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards