stallvonkavaara

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Marielle Vonkavaara - 11 februari 2013 15:41

Söt flickorna

Av Marielle Vonkavaara - 11 februari 2013 11:55

Blev inget provlopp i lördags då det var -26 grader i boden. Det var ju tänkt att Crille skulle gå och pröva lite utrustning.

På lördags kväll var det då travgala, roligt att se och träffa alla fina människor. Man är ju van att se folk på travet i stallkläder och mössa och så vid ett sånt här tillfälle är alla uppklädda och fina, knappt att man känner igen folk.

Stall Bullerbacken, Ola och Johanna, tog hem många priser bla årets amatör, stort grattis till er och fina Flicka Rigas. Ingela Nilsson blev årets monte ryttare och Jorma Särkiniva blev årets lärling, grattis till er med. Det firades även årets banchampion som gick till bästa Krister Söderholm. Ja det var många priser....

God mat var det också fast att jag hade en hungrig make brevid mej som ville ha mer, trevligt bordsällskap  hade jag också, Mats, Björn, Bittan och Anna-Carin och min bättre hälft. En jätte rolig kväll....


I övrigt så pysslar vi på, tränar häst och planerar för framtiden....

I kväll får jag storfrämmande som ska stanna tre dagar, på lördag åker jag till umeå och hämtar ny hästen och så starten på onsdag..

Ha en trevlig måndag allihopa   

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards