stallvonkavaara

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Marielle Vonkavaara - 1 oktober 2012 15:58

Bilder på Tibban, den nya ettåringen...

   

Och så lite bilder med hagbus från när vi släppte ihop alla ettåringar och ponnyer i dag....

                 


Av Marielle Vonkavaara - 1 oktober 2012 15:28

Här kommer lite bilder..

     

Helbild på fina Lo..

 

En bror Dix Diamond..

   

Ettåringen efter Rite on track...


Av Marielle Vonkavaara - 1 oktober 2012 11:18

www.hiven.fi/se/marielle_och_livi_delicious


Börjar med att länka till Hiven. fi som har skrivit om mej och Livi....


Åkte i fredags kväll söderut, med mej hade jag Björn som är inhyrd hos mej. Vi landade i Söderköping kring klockan 14 på lördagen. Där hos Bo Stolt fick jag träffa Lo mack bell, Dixis och Honeys mamma..

 

En fin dam på 23 år, ååååå henne hade jag kunnat ta hem och haft på gården   

Träffade även deras bror och en ettårig syster efter rite on track. Fler bilder kommer då jag har dom i mobilen....

Kan säga att jag skulle kunna flytta till Söderköping då det var otroligt vacket där...


Hämtade då en ettåring efter From above, ett sto. Jätte fin liten tjej, bild kommer...


Åkte upp till solvalla, spännande att vara norrlänning och köra hästfinka i stockholmstrafiken..

 

Tog rygg på Åke   

 

Tog med mej Lasses häst och började hemresan...

Allt gick jätte bra förrutom att jag blev sjuk blev liggande i feber 39.8, men i dag mår jag bättre tål nog inte luften där nere   .... 233 mil på 36 timmar....


Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards