stallvonkavaara

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Marielle Vonkavaara - 7 mars 2013 21:35

 

Kotten när han var aktiv som travhäst   

Av Marielle Vonkavaara - 7 mars 2013 21:25

Varit på travet med Engla och Annacarin. Shoppat lite på Royal och tittat på fina hästar.
Tidigare i dag kom den nya hästen, fin tjej ska låta Ingemar gå igenom henne.

Av Marielle Vonkavaara - 7 mars 2013 13:27

Solig dag och riktigt vårväder.

Det var Dixi som raserat sin hage och sparkat sej själv på benet. Hon och hennes terrorist syster skiter i att det är stöm bara dom får sparkas lite speciellt då i tråden....

Hästarna träna på, vi har ju fått mer snö och det är kanon fint underlag.

Zola går ut i Umeå den 12 med Jan Norberg i vagnen, ett fyraåringslopp stängt vid 175'. Jag anmälde i första hand till högst 55'men pga att vi har så mycke finnar i boden så är det fler än jag som anmäler till umeå, så i det loppet var det 27 anmälda där bara 12 går in.SUCK det blir att harva till bergsåker, enkel väg 60 mil, men där kommer man med då man inte har några poäng....

Zolas lopp blev tufft med många bra hästar får vara glad om vi får matlappen...

Nåväl bara att kämpa på.

I dag kommer en till häst hit som jag ska ha på prov en månad. Mina hästar förökar sej hela tiden, roligt. Det som är roligt är att jag har sån hjälp av mina barn då dom börjar bli stora och riktigt häst intresserade, dom slåss om att få följa på trav men det blir ju lite svårt när dom går skola,  men snart är det sommar och lov då får dom följa..

Trav i boden i dag, lycka till allihopa ska hålla tummar och tår.

Hm

Av Marielle Vonkavaara - 7 mars 2013 00:34

Någon har skadat sej i hagen, inte bra...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards