stallvonkavaara

Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Hingstar

Av Marielle Vonkavaara - 16 februari 2012 16:49

Jag sitter och funderar på olika hingstar, eftersom jag har så många ston så blir det ju till att betäcka om ett par år.

Hittar många gammla och en del döda som jag alltid har gillat, delar med mej av mina favorit hingstar....har lånat bilderna men hoppas att det är okey..

 

Sugercane Hanover, död tyvärr, men jag gillar även hans son Good as gold.

 

Rite on line

 

Finaste Alf Palema, han är nog den hingst jag gillar mest. Skulle faktiskt tänka mej att betäcka med Torvald Palema för han gillar jag också.

 

Mack Lobell, Dixis morfar. Också en av mina stora favoriter, det sägs att han är den bästa morfarn.

 

Juliano star, han vill jag betäcka Dixi med...

 

Ideal De Gazeu... underbart vacker häst...


Lite svårt med alla nya hingstar försöker ha lite koll men det finns ju MASSOR av fina hingstar...

Funderar vidare..


Lycka till i Umeå allihopa, håller tummar och tår..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Vonkavaara - Onsdag 3 april 14:08

Avslutade påsken med en skön timmes ridtur i skogen.

Av Marielle Vonkavaara - Söndag 3 mars 18:59

Det är vår i Småland.

Av Marielle Vonkavaara - Torsdag 22 feb 18:12

Då blir det stallmys.

Av Marielle Vonkavaara - 28 december 2023 16:01

Mysig kvällstur med Alva och Freddy . Gott nytt år allihopa . ...

Av Marielle Vonkavaara - 19 november 2023 17:48

Skön eftermiddag med Alva i stallet. Nu är sky inriden . ...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards