stallvonkavaara

Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Umeå idag..

Av Marielle Vonkavaara - 10 mars 2010 19:01

Fy fan för att åka till Umeå.... det tar låååång tid och vägen är suuuper tråkig


Livi tappade en sko, jag glömde stänk skydden....


Ja ja jag fick låna vagn av Erling, då skydden inte passade lånade jag hela vagnen, tusen tack för det.


Livi såg fin ut i värmningen men såg lite blek ut, hon sänkte dock rekordet i alla fall.  Jens gjorde en bra styrning, jag är nöjd. Det var ju trots allt första gången  han körde henne.


Nu blir det träning hemma ett tag innan nästa start. Hon har startat ganska tätt det tre senaste starterna så jag tror det var därför hon var lite blek i dag. Men hon var pigg och glad när jag kom hem.


Har i början av veckan varit upptagen med ponnyn som har haft kolik. Han är ju rätt gammal och hans kolik symtom var lätta men det ville inte släppa men nu så verkar det gått åt rätt håll..


Det är faktiskt första kolik hästen någonsin och jag har haft egen häst sen jag var 14 år....

 
 
Ingela

Ingela

10 mars 2010 22:43

Trist att det strulade speciellt med tanke på att du åkt så långt,men det är bara att deppa ihop och komma igen!!!!!!!
Jag Vet.
Mvh Ingela

http://stallin.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Vonkavaara - Onsdag 3 april 14:08

Avslutade påsken med en skön timmes ridtur i skogen.

Av Marielle Vonkavaara - Söndag 3 mars 18:59

Det är vår i Småland.

Av Marielle Vonkavaara - Torsdag 22 feb 18:12

Då blir det stallmys.

Av Marielle Vonkavaara - 28 december 2023 16:01

Mysig kvällstur med Alva och Freddy . Gott nytt år allihopa . ...

Av Marielle Vonkavaara - 19 november 2023 17:48

Skön eftermiddag med Alva i stallet. Nu är sky inriden . ...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards