stallvonkavaara

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Marielle Vonkavaara - 22 februari 2013 16:49

Oj har bara latat mej idag, passat på att göra massa nytta hemma.

Livi fick ju pröva på att vara i lösdriften igår, funkade inte, den svarta skatan ( Gottan) sparkade bokstavligen ut henne. Satte dit skrikgrisen( Kotten) i dag, Skatan jagade han runt runt och som han skrek och sparkade, Skatan bara blundade och slog allt hon hade... mysig tjej...min kusk tyckte bara att låt dom vara, hoppas bara att hon använder det till nått bra på banan...

Livi fick tillbaka sin gamla hage, där äter hon och myser....

I morgon kommer Ingemar, han ska gå igenom Pennan och Victor..

Hittade två fina bilder på Victor på nätet hoppas det är ok att jag lånade dom...

   

( lånat från travronden)


Av Marielle Vonkavaara - 22 februari 2013 02:44

Somnade på soffan när jag kom hem, skönt. Livi galopperade på upploppet, hon som aldrig galopperar. John sa att det var inget tryck i henne plus att hon kändes framhalt. Slog dit en tappsko efter senaste starten undra om jag sömtryckt henne?? Nåväl hon har semester nu, tog bort skorna och släppte henne i hagen.

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards