stallvonkavaara

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Marielle Vonkavaara - 15 februari 2013 14:43

Inför torsdag i Skellefteå

Av Marielle Vonkavaara - 15 februari 2013 12:08

Började med att jag fick storfrämmande från Göteborg, David och Anki har firat sitt sportlov här, dom äger halva Tibban och halva Glitter. Som ett brev på posten blev jag sjuk. Har klarat mej hela vintern utan att vara

sängliggande men när dom kommer då blev det 40 graders feber i två dagar.

Så i onsdags när det var dags för start så blev det Björn och Anki och David som for till umeå. Det hade varit kaotiskt, poliskontroll efter vägen ( tur att Björn också har BE) Crille trampade sej så han fick sys fem styngn och står nu på två veckors boxvila, Livi blev trängd, men som tur var inga skador.. Nåväl dom överlevde och jag är så tacksam    Tusen tack för hjälpen   

Ett extra plus till bästaste Björn, du är guld värd   


Japp så i övrigt har jag bara kramat kudden och i dag är första dagen jag klivit upp på hela veckan, mitt besök åkte 6 i morse, men dom kommer nog till påsk igen då SKA jag vara frisk.


I övrigt så blir det start på torsdag i skellefteå, sen ska Livi ha semester, ska rycka skorna och låta henne vara hon kämpar och sliter och gör alltid sitt bästa och jag känner att hon kan gott ta ett break nu..


I morgon åker Gottan till umeå till John, hon ska vara där på lekläger... tar med min nya stjärna upp...

 

Gottan som föl   

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards