stallvonkavaara

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Marielle Vonkavaara - 7 januari 2013 16:02

Ridträningen med Honey fortsätter, igår var det Crille och Honey som galopptränade i skogen. Hon är jätte fin min svarta prinsessa. Hon tycker att det är skit kul med ridträningen och hon är nästan lika fin som sin storasyster att rida. Honey ska få ridträna och bygga mer ryggmuskler innan vi fortsätter träningen i vagn.

   

Bilderna blir suddiga med min telefon    väntar på den nya...


Körde Livi och Zola, smäll fina båda två. Livi har jag ju mest ridit nu efter starten och då blir hon extra glad när hon får gå i vagn. Zola tränar som en demon tillsammans med Livi och nu så ska Björn få köra ett provlopp med henne den 19 innan den planerade starten.


Avslutade kvällen med Gottan, åååå vilken sjukt fin tvååring jag har.


I kväll är det trav i boden, bland annat så startar Gottans storasyster. Lycka till mina travvänner ikväll...


Sen en liten grej... nu är jag så pass stor att avundsjuka och missunsamhet snarare roar än gör en förbannad   

Man vet vilka sina vänner är och jag hjälper gärna men när man märker att man blir utnyttjad så vänder jag och går, inte min förlust.

Ha en underbar kväll alla fina   

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards