stallvonkavaara

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Marielle Vonkavaara - 26 augusti 2012 10:50

Lasse Marklund åkte med mej och Britt, vi for på fredagen och var framme på kvällen. Såg fina hästar på travet och grattis till Gunnar Bertilssons fina två åring som blev 2a i Breeders crown.

Jag och Britt träffade Stig H Johansson, bad om autograf och fick oss en lite pratstund med han.

 

Kul att han tog sej tid   


Vi for sen till Saga och hennes familj, tack snälla för att vi fick sova över   


Dagen på Bergsåker började med unghästvisning av kallblod, i stålande solsken..

   

Britt var ut och joggade med Dixi som inte bryr sej alls om att resa, hon äter och mår gott. Hon verkar mest tycka att det är spännande.

       

Vi mötte en annan stjärna, Järvsöfaks..

 

   

och hans son Hallsta lotus...

 

Tittade på många fina hästar och hämtade Livis nya förbygel som jag beställde förre veckan.

 

 

Viola silas...


Loppet då...jo Britt fick hjärnsläpp och glömde volta, sånt som händer, nya tag man lär av sina misstag hon lär nog inte glömma bort det spåret igen   

Hade då en kanon trevlig resa och fick se massa roligt plus att Lasses häst blev 2a på v75 i min vagn   


Avslutar med en bild på en sån där Kaukasisk ovtjarka, såg två stycken under helgen, läskiga hundar...

 

Det var om dom som uppdrag granskning gjorde repotage om, dom hundarna som är ensam hundar som vaktar boskap i sibirien, vaktar mot björn och varg, grymma hundar...


Till veckan så får jag  ny hästen plus att Livi startar i boden och Dixi monte kvalar, sen så får jag en inhyrd också.

Nu njuta av söndagen, ha en trevlig dag allihopa   

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards