stallvonkavaara

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Marielle Vonkavaara - 23 januari 2012 16:11

Äntligen är mina vinterhagar färdiga, bättre sent än aldrig... min man är pedant, det tar lite tid men det blir himla bra. Nu är det MYCKE ström i hagarna. Alf var tvungen att testa, han sa att det brände till som bara den och sved läääänge...heheheh

Knölade in min två rymnings benägna fyrbenta vänner, Sunny fick en stöt i rumpan så hon står mitt i hagen, Glitter fick en stöt i bogen hon står i ett hörn och trycker. Glitter blev helt spak, såg ut ( och kände sej nog ) som en grillad kyckling...

Fotade mina hästar ute idag i det fina vädret i dom nya hagarna.

                 

Polar tråd "is the shit"


Sen har jag fotat lite kropps bilder, mest för eget intresse och se hur hästarna musklar på sej. Först Gessle..

     

Där ser man på bogen vilken skillnad och så har han blivit rundare i kroppen av muslerna han byggt av ridningen.

Här är bilder från september..

   

Sen Dixi..

     

Här är två bilder på henne från i höstas..

   

Det är stor skillnad på bla. bogen och rumpan.


Sen ska jag dela med mej av en film, på husse och Dixi. Hon har fått för sej att han ska klia henne, helst heeela tiden och när han slutar så sliter hon i hans kläder och biter så han ska fortsätta..


Hur gulligt som helst    

Av Marielle Vonkavaara - 23 januari 2012 13:17

Gessle startar på fredag lopp 9 spår 10 John Östman i vagen, i Umeå så det blir garanterat snöstorm  

   

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards