stallvonkavaara

Alla inlägg under augusti 2011

Av Marielle Vonkavaara - 17 augusti 2011 11:06

Gessle har blivit fixad i munnen i dag, nu är han helrenoverad    bara att träna

på nu...

  Full kille.....nu var det inga problem att titta i öronen..   

Av Marielle Vonkavaara - 16 augusti 2011 16:24

I går så red jag Livi och Gessle. Livi var jag ute i skogen och Gessle fick sej ett dressyr pass på ridplan. Livi var på värsta humöret och stod på två ben mitt på e4an... Gessle var snäll  


I dag har Ingela varit och masserat  Gessle det tyckte han var super skönt. Han nästan satte sej på henne....

        Varför han har vita öron är för att jag smörjer med salva då han har eksem...

  Flickorna myser i hagen, Livi och Dixi är super kompisar   

Av Marielle Vonkavaara - 15 augusti 2011 21:12

Måste bara få visa lite bilder på hur duktiga mina barn är med hästarna. Bilderna är inte dom bästa men ni ser ju lite grann  

         Hästarna är hur coola som helst när barnen är med dom...


I dag har det varit trav i Boden, många fina segrar....

Av Marielle Vonkavaara - 14 augusti 2011 16:06

Hade tänkt hämta hem Eva och Glitter i dag men dom blir kvar ett tag till. For och hälsade på och fotade lite...

                   

Av Marielle Vonkavaara - 12 augusti 2011 23:53

Nu är hon vår...

 

Av Marielle Vonkavaara - 10 augusti 2011 21:20

Nixon var pigg i går, tror att Britt fick babianarmar.... men hon blev godkännd i alla fall  

  Tack Carina för bilderna      I morgon kommer Ingela och masserar Gessle och Nixon.

Av Marielle Vonkavaara - 9 augusti 2011 14:41

Äntligen kom det lite regn, om man nu får säga så. Det är så himla torrt i backen.. hovarna mår inge bra.

Har jobbat hela helgen då det var Luleå kalaset. Men Carola har tränat Nixon i helgen.

Trav i går i boden, kan säga att jag var inte avundsjuk på dom stackarna som startade då.  Vilket skit väder....


I dag blir det provlopp i boden med Nixon.....

Av Marielle Vonkavaara - 6 augusti 2011 11:59

I torsdags var jag till boden till Ingela och red. Vi var ute i 1.5 timme i skogen med Pegge och Dixi. Dixi fick massage också. Fint väder och pigga hästar var det.


I går så var jag och Carola ut och galopp intervallade med Nixon och Dixi. Sen for vi ut med Livi och Gessle, premiär turen på ny hästen. Rikard var och skodde Gesssle också...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards