stallvonkavaara

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Marielle Vonkavaara - 9 mars 2011 11:04

Fullt upp som vanligt..dygnet skulle behöva minst 12 timmar till...


Jag och min kära make tränar häst så öronen glöder. Dixi har ridträning på schemat, det funkar kanon, vilken häst. Hon kämpar på och tycker ridningen är jätte kul. Bääbis rids lite sporadiskt men körs mest, hon har tagit åt sej av träningen så nu ska Britt köra provlopp. Nixon är pigg som en pelikan, han har tagit loppet i torsdags på bästa möjliga sätt. Livi hon tränar på bra hon också.


Det var uppdateringen av hästarna...


I övrigt så är jag glad att kylan försvann, man ser ljuset i tunnel nu när det är plus grader på dagarna, härligt. 2 månader kvar till vi har hästbebis igen, längtar att få se det lilla pyret. Eva är ganska tjock om magen.


Måste ge en eloge till Häst och fritid i luleå, det finns inte nått som Annika inte tar hem om man frågar. Jag hittar nåt som jag behöver och hon fixar, tack för det...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards