stallvonkavaara

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Marielle Vonkavaara - 20 februari 2011 17:42

Kallt är det fortfarande men inte - 30 i alla fall. Mina hästar och jag har tagit semester i veckan då det varit så kallt.

Trav i boden i morgon, hoppas att det är mer humant väder ute.


Stall WF stor satsar, ingen som missat det av alla travmänniskor. Dom har köpt in 12 stycken avelston. Gud vad roligt att nån satsar här uppe. Nu hoppas vi bara att det ger bra utdelning så att vi har möjlighet attt köpa fina unghästar av Madde. Det finns ju ingen som håller på med avel i större omfattning här uppe. Dom som avlar i norrbotten gör ju det mest för "eget" bruk. Men det är ju en kostnadsfråga också, en del hingstar går ju inte på semin så då måste man ju frakta stoet långt ner i sverige. Sånt kostar mycke pengar också..

Jag önskar då stall WF lycka till och jag ska ta mej en sväng dit och titta på den nya avels hingsten Egon Lavec.....

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards