stallvonkavaara

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Marielle Vonkavaara - 11 september 2010 19:56

I går så var Frida här. Vi red ut i skogen med Dixi och ponnyn. Dixi var jätte duktig fast att hon tyckte att det var väldigt jobbigt.

    

Jag och Alf var och körde Bääbis i mörkret, väldigt romantiskt att sitta bakom en mörk rädd treåring som ser varulvar överallt.    Men hon var väldigt fin i alla fall.


I dag så har jag varit med barnen i stallet hela dagen. Flickorna red ponnyn, dom klarade av att galoppera med honom för första gången, jag är otroligt stolt över mina duktiga flickor. Tucker är då den snällaste ponnyn man kan hitta. Han älskar sina små mattar. Han gör allt rätt, hjälper dom och är inte sur och vres när dom inte kan. Vilken fin ponny.   

               

    

Jag red Nixon och Livi på ridplan, kan bara konstatera att Livi är mer välriden än Nixon, konstigt va?!?!? (väldigt ironiskt) Dom var fina båda två. Tränade galoppfattningar och trava över bommar.


Brudarna bakom stallet var inte riktigt överens i dag.....

                

Eva hade fullt upp med att vakta sin vita vän.... och Dixi vaktade Bääbis....

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards