stallvonkavaara

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Marielle Vonkavaara - 1 september 2010 15:48

 Tiden går fort, var tog sommaren vägen ?!?!?

I dag for jag till Boden till Ingela. Bääbis och Livi fick följa. Körde Bääbis med Ridde, hon var rädd för allt möjligt i början. Backade ner i ett dike på väg in i en hage med vagnen. Reste sej och höll på. Så jag ändrade lite i bettet och då blev hon snäll igen som hon brukar vara. Så jag och Ingela for på Royal sen så att hon fick ett nytt bett.


Red sen Livi med Ingela och Pegge. Pegge startade igår så vi skulle bara lufsa runt i berget.....jo SÄKERT....

Det var en Pegge som sprang som en galning med myggan Ingela på ryggen, det var solvalla fart hela bergsslingan runt...

Han var så glad och såg kanon fin ut. Han är aldrig riden med sällskap förrut och det märktes. Livi fick inte komma med ett morrhår före så sprang han och kämpade så Ingela fick babianarmar.

          

Kolla in öronen på Pegge då jag gick före med Livi... snacka huggorm...

Pegge är 170cm + i mankhöjd så Ingela med sina 1.60 ser ganska liten ut   


Nixon startar i Boden på måndag, spår 14...woho vad är det med min tur i spårlottningen??? Jens Eriksson kör...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards