stallvonkavaara

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Marielle Vonkavaara - 22 juni 2010 14:17

Tävlade i lördags, hon tog ledningen och såg jätte fin ut... men Ove höll tillbaka då han tyckte att öppningen gick för tufft...så Bivvan surade ihop och bet fast i bettet. Men Zagreb vann i stället det loppet så det var ju jätte kul, snygg hästen. Grattis Madde och grattis till hästskötaren Anna-Carin   

Livi blev 1a utan pengar och gick 15.7 på 2140a. Så jag är nöjd i alla fall.

    

Sen då var det v75. Jag jobbade i vinnarcirkeln med Sussane. Vi delade ut paket och blommor och åkte limmo och drack champange. Jag fick åka med Torvald Palemas ägare, det var två ödmjuka människor från Malmö. Vilka trevliga människor. Dom hade aldrig varit till Boden förr men tyckte att det var kanon fint trots det dåliga vädret. Det regnade hela kvällen men ändå var det över 6000 personer på travet. Finaste hästarna var Torvald Palema, Bellini och så Zagreb, missade dock Scandal Play men ryckten säger att han var super fin..... Sen blev det farmen...jag och Mirre red på tjuren.....ord är överflödiga....


I går så var det ridning för hela slanten.... Mirre red Nixon, jag red Livi, Johanna red Bääbis och Emma red ponnyn. Roligt som bara den att fara ut ett helt gäng, hästarna var pigga och glada då vi dundrade i skogen.

  

Sen måste jag bara visa en gullig bild på Thilde och Livi....

  

Livi älskar barnen och hon är så snäll när dom håller på med henne...


På lördag drar vi till skellefteå, Livi startar i lopp 4, spår 2 med Krister Söderholm i vagnen..

  

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards