stallvonkavaara

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Marielle Vonkavaara - 17 april 2010 18:29

Först vill jag säga... tusen tack Britt för att du följde med, trevligt var det    


Krister värmde Bääbis och tyckte att jag skulle vänta med henne lite till. Jag anmälde ju bara för att det så sällan blir provlopp. Hon var då kanon snäll att ha med och hon tyckte att det var super kul att vara på travet. Alltid nåt med tanke på hur besvärlig hon varit   

      

Min bääbis börjar bli stor...


Snälla Britt värmde Nixon då min rygg inte är bra än, han var jätte fin. Han var ju anmäld lite tuffare, men han hängde med första varvet som gick 32. Dom farterna har han aldrig sprungit på tävling förr. Men sen blev han trött så han blev oplacerad. Jag är jätte nöjd då han skötte sej utmärkt. Och så hade jag ändrat lite i balansen och utrusningen.

      

Min fina nordis gör alltid det han kan   


Stort grattis till den fina tredje platsen, Grabben, Ingela och Mats...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards