stallvonkavaara

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Marielle Vonkavaara - 16 februari 2010 20:37

Måste säga att vintern är ett rent helvette när det gäller hagar. Jag har aldrig rymmare annat än på vintern. Men nu har jag köpt polar bandet, så i helgen ska vi fixa hagarna. Polar bandet är ett band som har både jord och plus i samma band. Ska tydligen funka utmärkt på vintern när man inte har någon jord i backen som funkar. Men till sommaren ska vi göra järnhagar, nu är jag less.

I dag när jag for till jobbet så såg jag Bäbis bokstavligen SUGA på elbandet   

Var tvungen att fota så att jag har bevis på hur eländig hon är...

  

I övrigt så började morgonen med att jag for till Stall In där Håkan Lundell var. Behandlade Nixon, det var det fel som jag misstänkte. Inget allvarligt i alla fall.


I går så fick Livi gå i vagn sista gången innan starten....hon var suuuper fin...

Passade på att fota hennes rumpa, för nu syns det vad ridträningen har gett.

  

Go rumpan....jag tror hon funderade vad jag höll på med....ha ha ha


Rikard var och satte tävlingsskorna på henne i går, så nu är det bara att tuta och köra.

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards