stallvonkavaara

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Marielle Vonkavaara - 25 december 2009 01:06

God jul alla vänner, lite sent men jag har varit ganska upptagen   


Nu har det då kommit snö och i dag blev det regält kallt -24 grader brrrrrr...


Mirre och jag har då hunnit vara ute i snöyran och ridit. Trevligt som bara den.


Trav på lördag, jag är redan väldigt nervös, man vet ju aldrig hur det går. Det är ju det som är tjusningen. Nixon var då tippad som vinnare i travronden, spännande. Men som sagt det kan gå hur som helst det har vi då sett.


Ingela Erikssons, Ginala, startar också. Så det blir att hålla tummarna. Har inte kollat så mycke på start listorna har nog missat nån fler. Men jag ska hålla tummarna på mina bekantas hästar.


I övrigt så blir det mycke körning till veckan då Mirre har jullov. Sen så är det en spänd väntan om det blir nåt med ny hästen. Hon ska ju som sagt kollas upp först. Livi ska börja träna igen och så ska jag ta ut Ingela som ska få massera lite hästar också. Nu ska här sovas. God natt alla trav vänner.

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards