stallvonkavaara

Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Stall IN

Av Marielle Vonkavaara - 16 december 2009 01:33

Jag och Mirre var och hälsade på Ingela som har stall In. Hjälpte henne med att pröva ut sadel till Fuxan.

Jag tror att Rasmyran är värsta hälsohemmet då hästarna där verkar mer än knäppt glada :)

Var tvungen att fota de små livet som lekte "Allan" för fulla muggar. Värst  var ändå Ato, han är så himla härlig med sina hyss och påhitt.

    

Vickan höll sej mest lugn och tittade vad Ato höll på med. Hon har genom gått en otrolig förvandling hemma hos Ingela. Riktigt kul att se hur fin hon har blivit.

        

Fuxan hade fullt sjå med att försöka bita Mirre och hålla koll på var hon var :)

Jag tyckte att hon vuxit, hon var himla stor och vad mycke muskler hon byggt på sej. Riktigt kul att se då hon var väldigt tunn när Ingela och Björn köpte henne.

        

Åh så var det då Ato, han höll då på med allt. Gnagde i taket, högg efter oss, direkt jag skulle fota ja då minsann kom öronen fram, värsta modellen. Ja bilderna talar för sej själv men jag bara ÄLSKAR den här gammel gubben.   

 
 
Ingen bild

ingela

16 december 2009 11:04

Ja, nog är dom lite galna men väldigt glada!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Vonkavaara - Onsdag 3 april 14:08

Avslutade påsken med en skön timmes ridtur i skogen.

Av Marielle Vonkavaara - Söndag 3 mars 18:59

Det är vår i Småland.

Av Marielle Vonkavaara - Torsdag 22 feb 18:12

Då blir det stallmys.

Av Marielle Vonkavaara - 28 december 2023 16:01

Mysig kvällstur med Alva och Freddy . Gott nytt år allihopa . ...

Av Marielle Vonkavaara - 19 november 2023 17:48

Skön eftermiddag med Alva i stallet. Nu är sky inriden . ...

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards