stallvonkavaara

Alla inlägg under november 2009

Av Marielle Vonkavaara - 1 november 2009 15:02

Jag såg på tv igår loppet som Commander Crowe gjorde. Herre gud vilken häst! Den där hästen är verkligen unik. Stor och fux, bara uppsynen är fantastisk. Sen är han ju en tävlingsindivid som är otrolig. Jag bara ÄLSKAR den här hästen :) Sen tycker jag att tränaren, Petri Puro, är smart när det gäller Commander Crowe, han startar inte hjäl hästen. Först nu tycker han att hästen börjar bli redo för Elitloppet. Jag blir imponerad då hästen är otroligt bra och det är många som skulle starta i allt och inte tänka på hästen utan bara på pengarna, men inte Petri. Dom hade en omröstning på Aftonbladet om Commander Crowe är sveriges bästa häst, förvånad att inte mer folk tyckte det. Nu var det inte ens hälften av de som röstat som tyckte det. Jag kan säga att jag tycker verkligen det. När man ser hur han är i lopp och han verkar vara hållbar. De flesta kometer som finns håller bara en eller ett par säsonger sen är det skador. Jag tycker tveklöst han är bäst!!!!

  

foto:kanal75


Sen en annan sak, såg Åke Svanstedts drivningar....han kommer ALDRIG köra nån av mina. Fy fan hur illa det ser ut när han kör.....

Presentation


Välkommen till Stall Vonkavaaras blogg...

Gästbok

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards